Aktiebolagets verksamhet ska vara att bedriva tafikskola samt därmed förenlig verksamhet.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 10 658 | 9 954 | 9 227 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -28 | -42 | -374 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -514 | -318 | -590 |
Årets resultat (tkr) | -496 | -61 | 1 |
Summa tillgångar (tkr) | 10 277 | 11 234 | 12 042 |
Antal anställda | 11 | 11 | 10 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 10 658 | 9 954 | 9 227 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -28 | -42 | -374 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -514 | -318 | -590 |
Årets resultat (tkr) | -496 | -61 | 1 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 9 349 | 10 400 | 10 892 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 928 | 834 | 1 150 |
Tillgångar (tkr) | 10 277 | 11 234 | 12 042 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 60 | 556 | 617 |
Obeskattade reserver (tkr) | 257 | ||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 6 425 | 6 929 | 6 659 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 3 791 | 3 750 | 4 509 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 10 277 | 11 234 | 12 042 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 11 | 11 | 10 |
Omsättning per anställd (tkr) | 969 | 905 | 923 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -0.3% | -0.4% | -4.0% |
Soliditet | 0.6% | 5.0% | 6.7% |
Kassalikviditet | 24.5% | 22.2% | 25.5% |
Arres Trafikskola i Norrköping AB ingår i en koncern med 4 bolag. Koncernmoderbolag är Nishra AB. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2023-12.
Aktiebolagets verksamhet ska vara att bedriva tafikskola samt därmed förenlig verksamhet.